18 Temmuz 2014 Cuma

DEMİR ADAM/İLK ADIMLAR...

Bugün 18 Temmuz 2014 oğlum ilk adımlarını attı… Gazze bombalar altındayken, oğlumun bağımsızlığına ilk adımları bunlar… Sevincimiz, hüzne karıştı… Dünyanın bir yerlerinde esaret varken, benim miniğim bağımsızlığını ilan ediyor… Başkalarının yavruları tehdit altındayken, yalnız kalmışken, çaresizken, ana-babaların kolları boşken, gözleri yaşlıyken, bir şehir yıkılmışken, oğlum özgürlüğüne koşuyor… Karmakarışığım…
Hep O’nun ilk bağımsız adımlarını attığında yanında olmak istedim… Bu ilk adımların heyecanını kaçırmaktan korktum. Çalışan annenin kaderi işte… Ama kaçırmadım, bugün sabah bağımsız ilk adımlarını attı hatta koştu benim biriciğim… O heyecan görülmeye değerdi… Ne kadar heyecanlandı, ne kadar mutlu oldu anlatmaya kelimelerin gücü yetmez…
Canım oğlum, her adımın sana heyecan versin, hayatta attığın her adımdan mutlu ol… Annen hep yanında, düşme diye arkanda, sağında, solunda… Olur da bir gün düşersen korkma, kaygılanma…Uzat ellerini, yanındayım….
 
Demir'in Gelişimsel Kütüğü'nden- Tarihe Not:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder