17 Ocak 2014 Cuma

SANISH/ YENİDEN MERHABA


Sonunda beklenen gün geldiiii :) Bloguma yeniden yazmak için hep fırsat yaratmaya çalışıyordum, fakat hep bir mazeretim vardı! En sonunda bu cuma şeytanın bacağını kırmaya karar verdim:)Veee  sizlere bu cuma yeniden merhaba diyorum...
Cuma günleri oldum olası en sevdiğim gündür ve ne tesadüftür ki hep hayatımı değiştirecek ya da beni şaşırtacak olaylar Cuma günleri başıma gelir.. Bu yüzden olsa gerek hep Cuma günü doğum yapacağımı düşünmüştüm… Bir Cuma sabahı sancılanıp  aniden hastane yollarına düşebileceğimi ya da bir Cuma sabahı gidip sezeryanla doğum yapabileceğimi… Öyle olmasa, Aceleci oğlum Çarşamba gelmeyi tercih etse de  Cuma günü minicik bebeğim kuvezden çıkarak kollarım da bizimle beraber evimize geldi… Yani bu konuda da Cumaya hakkını vermek lazım:))



Ben cumanın büyüsüne inanıyorum. Bir kere hafta sonu habercisi olarak bir sürü hayale gebe.. Kimimiz kısa seyahatler planlıyoruz, minik kaçamaklar, kimimiz evden hiiiççç çıkmadan, göbeğimizin üstünde koca bir cips tabağı/patlamış mısır/çerez televizyonun karşısında en sevdiğimiz diziyi sezon sezon izlemeyi, kimimiz çılgın alışverişler, kimimiz dost/aile ziyaretleri, bazılarımız cumartesi gecesi alemlere akmayı, arkadaşlarla buluşmayı, kimimiz Pazar kahvaltısını, bazılarımızsa bir türlü bitiremediği kitabı tüm gün kanepeden kalkmadan okumayı, arkadaşlarla buluşup kahve içip, fal bakmayı, dedikodu kazanını kaynatmayı… planlıyoruz da planlıyoruz… Umarım tüm planlarınız bu hafta sonu gerçekleşir…
Pekiii ben bu hafta sonu ne planlıyorum..


Bu çikolatanın kalanını yiyip, bu kahveyi hüpleterek hafta sonuna başlangıç yapmayı, minik oğlumla yumuşacık, gezmeli tozmalı, bol öpmeli koklamalı saatler, eşimle bir sinema kaçamağı (aylar sonra!!) ve tabi bir de oğluma kesintisiz, mutlu rüyalarla dolu "uykular" diliyorum:)))
 
Tekrar merhaba ve mutlu hafta sonlarııı:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder