2 Mayıs 2014 Cuma

DEMİR ADAM'IN KİTAPLIĞI/KICONICO



Uzun bir aradan sonra Demir Adam’ın Kitaplığından tekrar merhabalar :) Aslında bu yazı dizisine başlarken “her Cuma bir resimli çocuk kitabı” sloganıyla başlamıştım, fakat fotoğraflarım hazır olmasına rağmen her Cuma yayın yapma düşüncesi beni biraz strese soktu :) Ben de ara ara bu yazı dizisine devam etmeye karar verdim. “Demir Adam’ın Kitaplığı ne oldu?” diye soran takipçilerime ilgileri için çok teşekkür ediyorum:)

Gene şirin mi şirin bir kitapla karşınızdayız :)



Kiconico!!! Bu kitap tam bebeklere göre! Ortasından bir ayıcık geçiyor. Sizde arkasındaki delikten parmaklarınızı sokarak hem kukla gibi oynatıyorsunuz hem de kitabı miniğinize anlatıyorsunuz:)


Demir arkasındaki deliğe parmaklarını sokup, kurcalamaya bayılıyor!!

Aslında dişlemeyi de seviyor!



Kitabın içinde ayıcık bir bakmışsınız helikopterin içinde, bir bakmışsınız gökyüzünde, bir bakmışsınız evin çatısında! Çocuğunuza nasıl anlatacağınız sizin hayal gücünüze kalmış:) Ses tonunuzu, mimikelerinizi ne kadar kullanırsanız bebeğiniz o kadar gülecektir diye düşünüyorum ;)



Kitabın Yayın Evi/Yazarı: Bu kitabında bir yazarı ve yayın evi bilgisi yok! Sanırım oyuncak kategorisinde.. 
Ben Kitabı Nereden Aldım: Imaginarium 
Kaç Yaş Okusun: 4-24 ay
Herkese resimli çocuk kitapları kadar canlı ve eğlenceli bir hafta sonu diliyorum....:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder