25 Nisan 2014 Cuma

POP KEK ÇILGINLIĞI!!

Duyduk duymadık demeyin Pop kek çılgınlığım başladııı!!!

 
Nasıl olmuş ama!! Ben bu keklere bayıldım. son dönemde pop kekleri yapıp önce çikolataya sonra da ne bulursam ona bulayıp kahve keyfimi şenlendiriyorum:)
 
 
Tchibo'dan makineyi aldığım günden beri bizim evden pop kek eksik olmuyor ve her çeşiti deneniyor. Hatta çevremde o kadar çok reklamını yaptım ki bana sponsor olmalı Tchibo:)
 
 
Şimdi bu bana yapılır mı diyenleri duyar gibiyim!!:) Sizi de düşündüm madem tatlı yemiyorsunuz işte karşınızda pop-ek :) Yani yemesi son derece leziz ve keyifli olan topik topik ekmekler:)
 
 
Makinanın kullanma kılavuzunda ekmek yapabilirsiniz yazmıyor ama, kayınvalidemle yaptık oldu! Hatta benim favorim oldu:) Daha sonra bu makineyle patatesli, kabaklı, brokolili, karnıbaharlı, pırasalı mücverler, tuzlu-peynirli dereotlu- kekler de nefis oldu:) ama tatlı tabi ki başka oluyor:)
 
 
Bence denemelisiniz. Hatta pintereste popcake diye ararsanız ayrı bir çılgınlık olduğunu göreceksiniz..
Size bu pop keklerden daha tatlı bir hafta sonu diliyorum:)
Sevgiler...
 
Bu arada, fotograflar için Canigom'a teşekkür ederim;)
 

 
 

4 yorum:

  1. Valla hepsini yiyesim geldi, ellerine saglik canimmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öznurcum en kısa zamanda size de yapacağım, sözüm söz;)

      Sil
  2. akademisyen anneeee! ne güzel bir blog :) keyifle okudum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) çok teşekkür ederim, keyifle okunduğunu bilmek, paylaşımlarımın beğenildiğini duymak çok ama çoookk mutluluk verici :)) Ağzım kulaklarımda:)))
      Sevgiler...

      Sil