3 Mart 2014 Pazartesi

KURABİYE/DEMİR ADAM'IN SÜNNET KURABİYELERİ

Demir Adam’ın doğumu için ne planlarım vardı ah bi bilseniz..Kapılara smokin giydirmekten tutunda, smokinli bebek beşiklerine kadar neler neler planlamıştım… Sonuçta bir”centilmen” dünyaya merhaba diyecekti… Tabi bizim centilmen biraz aceleci çıkınca tüm hazırlıklar yarım kaldı… Hep sağlıklı doğduğu için şükrettim ama itiraf ediyorum  bir yanım da bu hazırlıkları yapamamaktan dolayı buruk kaldı… Tüm sevdiklerine her fırsatta kurabiye yapan ben kendi oğluma doğum kurabiyesi yapamamıştım.. Bu nedenden olsa gerek artık oğluma kurabiye yapmak için hiçbir fırsatı kaçırmıyorum.. ilk kurabiyelerini çok yakında sizlerle paylaşağım 40 mevlüdü için yapmıştım. İkincisini ise sünnet için:) Tabi bebekle şeker hamurundan kurabiye yapmak çok zor..Uyku saatlerinde yapılabildiği kadar oluyor. Eskiden 2-3 saatte bitebilecek olan kurabiyeler 2-3 günde bitiyor. Ama azimliyim diş, doğum günü, ilk adım hepsine kurabiye yapacağım!!:)

Demir’in sünneti 2014’e girmeye 4 gün kala olduğu için yılbaşı konseptli kurabiyeler yaptık. Kiminle mi? Tabiki de bizim evin “Cake Boss”’u  olan sevgili eşimle:)
 Veee işte karşınızda Demir Adam’ın sünnet kurabiyeleri


Şöyle yakından bakacak olursak:


Bu kurabiyenin boyu 20 cm!!


Bunlarda minikler:)


Pastasız olur mu hiiçç!! Bir de pasta yaptık gecenin üçünde!!:) 
Çok uykusuz kaldık bunları yapabilmek için ama bu yorgunluğa değdi bence.
Şu anda, ben bu satırları yazarken, yanımda uyuyan minik oğlum ilerde sana ergenliğe giriş kurabiyesi falan yapmaya çalışırsam bil ki seni sevdiğimden, utanma benden olur mu? :)))
Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder