30 Ağustos 2012 Perşembe

ŞEKERHAMURU/30 AĞUSTOS PASTASI VE KARŞINIZDA "MY CAKE BOSS" :)

30 Ağustos Zaferi'nin 90. yılı bizim evde şenliklerle kutlanıyor:) Sabah kalkar kalkmaz bayrağımızı penceremize astık ve resmi geçit töreninin ardından "ilk pasta denememizi" yaptık:) Yaptık diyorum çünkü pastanın asıl mimarı eşim oldu!!! Meğer bizim evde de bir "Cake Boss" varmış da haberim yokmuş!


Önce şeker hamurunu açtı...

 
Sonra rötuş yaptı ve hooop pastanın üzerine attı:)
 
 
Önce geniş ağızlı bir kupayla büyük bir daire yaptı...
 
 
Sonra küçük bir su bardağıyla büyük daireden bir daire daha çıkararak "ay" yaptı..
 
 
Sonra da bıçağı eline aldı ve bir de yıldız yaptı veeee...
 
 
 
İşte karşınızda "30 Ağustos Zafer Bayramı" pastamız:)
 
 
 Peki ben mi ne yaptım? Ben de pastayı hazırladım, kenarına şeker hamurundan şerit yaptım, ve fotoğraflarını çekerek yayına hazırladım:))) Unutmadan bir de etrafı topladım! Şimdiii güzel bir latte yapıp bir dilim yeme zamanı:))
 
Herkesin Zafer Bayramı kutlu olsun... ;)
 

4 yorum: