24 Ağustos 2012 Cuma

KURABİYE/ARCA'NIN KUTLU DOĞUM KURABİYELERİ:)

Bu yazıyı okuyanların çoğu "Arca"nın kim olduğunu biliyordur sanırım. Arca benim biricik minnoşum,  bakmalara, öpmelere doyamadığım küçük drajem:) Biricik Özgem'in gözbebeği ;)

Benim kurabiye maceram Arca'nın doğumuyla başlıyor. Özgem'in ve Arcam'ın doğumuna kendi yaptığım kurabiyelerden götürmek isteyince araştırmacı gazeteci kişliğim iş başına geçti:) Her şeyi okuya okuya yapmaya alışmış olan ben şeker hamurundan kurabiye yapmayı da araştırıp, okuyarak öğrendim. İşte karşınızda ilk denemeler:



"Küçük Adam Arca" kurabiyelerinden kalın dudaklı olanlar eşimin, çizgili pantolonlu olanlar ise Özgemin ellerinden çıkma:) En çok bu kurabiyeler ilgi topladı:) Ama yapımı en zahmetli olanlar da bunlar malesef!


Arca doğmadan ciddi birisi olacağını sezdiğimizden olsa gerek zıbınlarına bile kravat taktık;)



Bunlar da önlük kurabiyeler, gene kravatlı! ;)

Bir de bu kurabiyelerin hastaneye gidişi var! Nasıl mı gitti?  İşte böyle:


İşin en zor kısmı ne pişirmek ne de süslemek. Bence en zoru paketlemek ve poşetlere kurdele bağlamak. Kurdele  bağlama konusunda gerçekten özel bir eğitime ihtiyacım vardı!! Şimdi düzgün fiyonklar yapabiliyorum ama inanın çok zorlanıyorum!!


Bu da kurabiyeler bittikten sonra mutfak tezgahının görünen yüzü! Tezgahın geri kalan kısmı, yere dökülenler, koltukta uyuklayanlar, lavabonun başında bulaşık yıkayanlar burada şimdilik yayınlanmasa daha iyi olur sanırım;)

Herkese mutlu cumalar ve yaşasın haftasonuuuuu!!!


6 yorum:

  1. sana da mutlu cumalar:) çok güzel olmus kurabiyeler bebek konseptiyle cok uyumlu olmus ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Çoook duygulandım, canım dostum, kız kardeşim, sanish'im! Sen var ya seeen, her şeyin en iyisine layıksın!

    YanıtlaSil
  3. Ee, mevlit, diş kurabiyeleri??

    YanıtlaSil
  4. @loststone çok teşşekür ederim. Kavala kurabiyelerine bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim ve tabiki üstünü şeker hamuruyla kaplayacağım ;)

    @Özgeemmm, bitanem, sen de herşeyin en güzeline layıksın. Seni çookkk kocaman seviyorum..
    Arca'nın Mevlüt ve diş kurabiyelerine gelince beni izlemeye devam et şekerim diyorum;)

    YanıtlaSil
  5. Özge ,kızım olmasaydı hasedimden çaaat diye çatlardım.Böyle arkadaşlıklar bütün dostların başına...Allah sizi kem gözlerden,kem sözlerden korusun.Siz herşeyin en güzeline, en özeline layıksınız.Sizleri çooook kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. Mesude teyzeciğim çok teşekkür ederim:)) Ben de sizi çookk kocaman öpüyor, kahve keyfine bekliyorum:)

    YanıtlaSil