21 Ağustos 2012 Salı

KURABİYE/MUTLU BAYRAM KURABİYELERİ


Herkese musmutlu, huzurlu, bol çikolatalı, kahveli tatli mı tatli bir bayram diliyorum:))  Bu Bayram hem sevdiklerim için hem de  bayram sabahı annem ve babama götürmek üzere "Mutlu Bayram Kurabiyeleri" hazırladım.
Bu tepsi ailem için:)


 Bu kurabiye kutularını ise bayram kutlamasına giderken götürmek üzere hazırladım. Kutuyu alanlar yemelere kıyamadı :) Buradan yemeyenlere sesleniyorum çok lezzetliiii, mutlaka yenmeli:)
Yiğenim Naz bu kurabiyelere bayılıyor. Her türlü özel gününde ona kurabiye pişiren bir halası olduğu için o hepsini yer ama annesi bir örnek saklar:))

Bu sunum ise gene çocuklar için:) Malum bayramlar çocukken bir başka güzel oluyor:))


 
Yemeden önce bir kaç sanatsal çekim yapayım dedim:) Sanat direktörüm Cansel Ablam bu fotograflar için az yerlerde yatıp, yuvarlanmadı. Mumları yaktı, söndürdü, sehbaları çekti, objeleri sıraladı ama ışık heeepp ters açıdan geldi!!!

Bu da bizim bayram sabahı kahvaltımızın ardından gelen kahve keyfi:) tabiki "mutlu bayram kurabiyeleri" eşliğinde..

Umarım hepiniz huzurlu, mutlu, fazla tatlıdan bayılmadan, mideleri bozmadan, gönlünüzce bir bayram geçirmişsinizdir. Yarın hafta başlıyor malum!! Ama üzülmeyin hafta sonuna sadece 3 gün kaldı:))

Herkese iyi haftalar...

4 yorum:

  1. ay amanin ne gusel bunlar Sanish ellerine saglik. Mutlu bayramlar!

    YanıtlaSil
  2. canım beniiim sana da mutlu bayramlaaarr:)) Türkiyeye gelince söz sana ve minnoşlarına özel kurabiyeler yapıcam:)

    YanıtlaSil
  3. Ben yedim musmutlu bayram kurabiyelerinden! Neffffis!;))

    YanıtlaSil
  4. Afiyet, bal, şeker, süt olsun Özgem'e :)

    YanıtlaSil