28 Ağustos 2012 Salı

KURABİYE/BAHAR'IN "DOKTORA" KURABİYELERİ :)

Dün sevgili arkadaşım Bahar'ın doktora tez sınavı vardı. Her zaman başarılı ve titiz çalışmalara imzasını atan arkadaşım elbetteki bu sınavdan da başarıyla geçti:) Tabi ben de durur muyum üzerinde "Dr. Kaysılı" yazan kurabiyelerimi yaptım ve sınavdan önce jürinin bilinç altına işledim:))
 
 
İşte karşınızda Dr. Bahar KEÇELİ KAYSILI kurabiyeleri:)
 
 
Sanatsal çekim yapmaya çalışmadan olmaz:)
 
 
Tabi gene bu kurabiyelerin poşetlenme ve kurdelelenme aşamaları var!! Şu kurdele işine pratik ve estetik başka bir çözüm önerisi olan var mı?
 
 
 
Sevgili arkadaşım umarım en kısa zamanda Doç.Dr. Bahar KEÇELİ KAYSILI kurabiyelerini de yaparım:)) Tabi bunu yazmak için çoooookkk büyük bir kurabiye kalıbına ihtiyacım olacak;)
 
 

 

6 yorum:

  1. Bu kurabiyelerde en az sanish kadar tatlı olmuştur.Böyle dostlar bütün iyi insanların başına...Bu arada Bahar Hanımı da kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten kurabiyeler Saniş kadar tatlıydı ama insan yemeye kıyamıyor:))
    Sanişim mutluluğum sayende kat be kat arttı heyecanım da azaldı... İyi ki geldin iyi ki varsın...emeğine ve ellerine sağlık canım benim:))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sayfa olmuş bakıp bakıp duruyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Mesude Teyzecim çok teşekkür ederim:) Siz de çok ama çok tatlısınız, blogunuz hayırlı olsun, takipteyim:)

    Baharcım ye sen ye!! Ben sana daha güzellerini yaparım:) Canım inşallah doçentlik sınavında da elimde kurabiyelerle kapıda bekliyor olacağım:)Blogumu beğendiğine çok sevindim:)Beni izlemeye devam et şekercimmm:))

    YanıtlaSil