14 Şubat 2014 Cuma

DEMİR ADAM'IN KİTAPLIĞI/ BEETHOVEN DUYGU MAKİNESİ


Demir Adam’ın kitaplığında bu hafta tam da sevgililer gününe yaraşır bir kitap var :)

 

Bay Majör’le Klasik müzik masalları serisinden “Beethoven Duygu Makinesi”
 
 

Kitabımızın kahramanı Bay Majör’ün, mucit arkadaşı Bay Tornavida'nın “duygu makinesi”ni icat etmesi ile hikayemiz başlıyor. Peki bu makine nasıl çalışıyor dersiniz. Elbette ki müzikle:) Sonra mı? Hangi müzik bu makinayı çalıştırabilir derken Beethoven’ın CD’si gözlerine çarpıyor ve Beethoven’ın hayatı ve eserleri içinde büyüleyici bir yolculuğa başlıyorsunuz.
 
 

Ben bu kitaba kelimenin tam anlamıyla bayıldım. Bu dizinin tüm kitaplarını oğluma almaya karar verdim. Çok güzel bir kurgu içinde Beethoven ve parçaları hakkında bilgi veriyor. Kitabın bir de CD’si var. Bu CD’den hem masalı çocuklarınıza dinletebilir hem de Beethoven’ın en ünlü eserlerini dinleyebilirsiniz.
 

Bu kitap Demir Adam’ın yaş ve gelişim düzeyine uygun değil ama CD’de yer alan parçalar oyun oynarken bize eşlik ediyor. Gelecekte de severek okuyacağını/okutturacağını düşünüyorum.

Kitabın Yazarı: Neşe Türkeş

Yayın Evi: Doğan Egmont Yayınları

Kaç yaş okusun: 6-11 yaş

Ben nereden aldım: Dost kitap Evi
 
 Çocuğunuz bu gece bu kitabı okuyarak, müziklerini dinleyerek huzurlu, mutlu bir uykuya dalabilir :) Hem size de biraz vakit kalmış olur ;) 
 Herkesin sevgililer gününü kutluyoruzz:)) romantik müziklerin eşlik ettiği aşk dolu, mutluluk dolu bir gün diliyoruz:))
Sevgiler...

4 yorum: