20 Şubat 2014 Perşembe

DEMİR ADAM'IN KİTAPLIĞI/OYUNCAKLAR

Bu hafta Demir Adam'ın kitaplığında miniminicik bir kitap var :) Çok okunmaktan biraz yıprandı! :)


Bu minik kitabın her sayfasında bir oyuncağın resmi var. Tam oğlumun yaşına uygun bir kitap bu:)


Demir bu kitaba bayılıyor, eviriyor çeviriyor, her sayfasını ayrı ayrı inceliyor..


Bu kitap nereye gitsek çantamızda:)


Kitabın her sayfasının ayrı ve parlak bir renkte olması da Demir'in ilgisini çekiyor... Bazen kitabını sallıyor ve sayfaların birbirine çarpma sesini dinliyor :)


Bu tip kitapların bebeklerin gelişimini çok güzel desteklediğini düşünüyorum. Bir kere tek elleriyle kavrayabiliyorlar, sayfalar kalın olduğu için, minicik parmaklarıyla sayfalarını çevirebiliyorlar. sallayıp sesini dinliyor, kemirip tadına bakabiliyorlar...İşte size bir kitapla 5 duyu eğitimi:)


Siz de bebeğinizle böyle bir kitabın resimlerine bakabilir, tek tek sayfalardaki resimleri göstererek isimlerini söyleyebilirsiniz. Hatta mümkünse resimdeki nesneyle, nesnenin kendisini yan yana koyabilir inceleyebilirsiniz (Örneğin bu kitapta top resmi var, o sayfaya gelince Demir'in oyuncaklarının içinden topu bulup yan yana koyuyorum, benzerlikleri ve farklılıkları hakkında konuşuyorum, hem resme hem de topa dokunmasını sağlıyorum) Ama unutulmaması gereken bir nokta var ki bebeklerin dikkat süreleri çok kısa! sadece bir yada iki nesne için bunu yapabilirsiniz:)

Kitabın Yazarı: - 
Resimleyen: Helga Bontick
Yayın Evi: Final Yayıncılık Reklamcılık
Kaç yaş okusun: 6-18 Ay
Ben nereden aldım: Remzi Kitapevi
Bu kitabın arkasında "3 yaşın altındaki çocuklar için uygun değildir" diye bir uyarı var. Bu postu yazmayı tamamladığımda bir de yayın evine mail atacağım. 3 yaş bu kitap için çookk geç!
Miniminicik ellere, bu ufacık kitapla mutlu dakikalar diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder